Semafory kształtowe

Struktura systemu sygnalizacji kolejowej
Organizacja ruchu kolejowego

Informacje ogólne
Oznaczenia urządzeń SRK na planach linii i stacji kolejowych

Semafory kształtowe
Tarcze ostrzegawcze kształtowe
Tarcze manewrowe kształtowe
Tarcze zaporowe kształtowe
Tarcze rozrządowe kształtowe

Semafory świetlne
Semafory powtarzające
Tarcze ostrzegawcze świetlne
Tarcze ostrzegawcze przejazdowe
Tarcze manewrowe świetlne
Tarcze zaporowe świetlne
Tarcze rozrządowe świetlne
Samoczynna blokada liniowa
Samoczynne sterowanie ruchem na liniach małoobciążonych

Wskaźniki odnoszące się do urządzeń SRK
Wskaźniki określające granice działań ruchowych
Zwrotnice i wykolejnice
Osłony przeszkód na torze
Czasowe zamknięcie toru lub miejsce ograniczenia prędkości
Wskaźniki dotyczące tylko linii zelektryfkowanych
Wskaźniki odległości, pochylenia toru i drogowe
sr1.gif Sygnał Sr1: STOP
sr2.gif Sygnał Sr2: Wolna droga.
sr3.gif Sygnał Sr3: Wolna droga ze zmniejszoną prędkością.
sr6.gif Sygnał Sr3 - najczęściej spotykany przypadek szczególny: Wolna droga z prędkością zmniejszoną do 100 km/h. Na semaforze podającym sygnał Sr3 wyświetla się dodatkowo wskaźnik W21 z liczbą 10. Jest to więc coś w rodzaju sygnału Sr6 :)
srz.gif Sygnał zastępczy Sz.
Strona główna | Mapa serwisu

Ostatnia modyfikacja strony: 8 maja 2015 2004 - 2017
© Paweł Niedomagała
All rights reserved.
Czas generowania strony: 0.001 sek