Bystřice |
|
|
Bystřice nad Olší | poprzednia nazwa stacji funkcjonująca do 2010 roku |
Bystrzyca nad Olzą | przedwojenna polska nazwa stacji (sporne tereny Spisza, Orawy i Śląska Cieszyńskiego przejęte przez Polskę w 1938 roku) |
Obiekt oddany do użytku w roku 1871 ❋ KOB - Privilegierte Kaschau - Oderberger Bahn / Košicko - Bohumínská Dráha / Kolej Koszycko - Bogumińska
|
Stan aktualności zdjęć i większości opisów na stronie - rok 2017
|
Obiekt położony na wysokości 345 m n.p.m. |
|
|
| Nástupiště 2 - całkowicie odnowiony budynek stacji - widok od strony północnej. Czeski fragment Kolei Koszycko - Bogumińskiej na odcinku z Czeskiego Cieszyna do granicy ze Słowacją kilka lat temu został po raz kolejny gruntownie zmodernizowany. |
| Ujęcie odwrotne - wyjazd w kierunku Czeskiego Cieszyna. Na sąsiednim torze zaparkował dość długi pociąg towarowy. |
| Ujęcie na południe - wyjazd w kierunku Mostów koło Jabłonkowa i Čadcy z nástupiště 1... |
| ...oraz nástupiště 2. |
| Budynek stacji - widok od strony południowej. |
Linki zewnętrzne
-
Stacja Bystřice ❋
Atlas Kolejowy Polski
-
Stacja Bystřice ❋
Koleje Śląska Cieszyńskiego
Linki do informacji i zdjęć dotyczących północnego fragmentu Kolei Koszycko - Bogumińskiej czyli linii Bohumín - Český Těšín - Čadca znajdują się na stronach stacji Český Těšín oraz Mosty u Jablunkova.
|
| |
|