Ostružná |
|
|
Spornhau | Sudetenland - terytorium włączone do Rzeszy Niemieckiej w październiku 1938 roku - przedwojenna niemiecka nazwa stacji |
Stan aktualności zdjęć i większości opisów na stronie - rok 2018
|
Obiekt położony na wysokości 715 m n.p.m. |
|
| Łagodny łuk w prawo, za ostatnim rozjazdem zaczyna się kolejny kręty odcinek prowadzący w dół. Widok na południe - wyjazd w stronę Hanušovic. |
| Ujęcie odwrotne - budynek stacji widziany od strony południowej. Na dwóch sąsiednich torach zaparkowały motorački: 810 262 - 8 (niebiesko - szaro - niebieski) i 810 395 - 6 (czerwono - kremowo - czerwony). |
| Ten sam obiekt widziany od strony północnej z przejazdu kolejowego. Obecność takiej ilości taboru na spokojnej zwykle stacji ma swój powód. W maju 2018 odcinek Ostružná - Lipová Lázně przechodził gruntowną modernizację i wszystkie pociągi lokalne oraz dalekobieżne jadące od strony Hanušovic i Šumperku docierały tylko tutaj. Dalej - aż do Jeseníka funkcjonowała ZKA. W zależności od relacji i długości składu jechał jeden, dwa lub trzy autobusy. |
| Nurek 750 718 - 9 który przyprowadził 10 minut temu rychlík z Brna manewruje w celu objazdu składu blokując przy okazji drogę do Jeseníka :) Widok na północ - wyjazd (chwilowo nieczynny) w stronę Lipová Lázně. |
Linki zewnętrzne
-
Stacja Ostružná ❋
Atlas Kolejowy Polski
Linki do informacji i zdjęć dotyczących linii Hanušovice - Jeseník - Głuchołazy - Krnov znajdują się na stronach stacji Hanušovice oraz Mikulovice.
|
| |
|