Zittau - Bertsdorf - Kurort Oybin /12 km/ - linia wąskotorowa 750 mm
Bertsdorf - Kurort Jonsdorf /4 km/ - linia wąskotorowa 750 mm
grudzień:
Strzegom - Roztoka - Bolków /20 km/
Kłodzko Miasto - Polanica Zdrój - Szczytna Śląska /20 km/
B-2 i B-3: Schmalspurbahn Zittau - Kurort Oybin/Kurort Jonsdorf (całość).
Rok 1891
maj:
Dzierżoniów - Bielawa Zachodnia /6 km/
czerwiec:
Tilsit - Heinrichswalde /20 km/
sierpień:
Jelenia Góra - Cieplice Zdrój /9 km/
Labiau - Liebenfelde - Skaisgirren - Heinrichswalde /55 km/
wrzesień:
Weißwasser - Forst /30 km/
grudzień:
Kożuchów - Popęszyce /15 km/
Grodków Śląski - Przeworno - Głęboka Śląska /27 km/
Cieplice Zdrój - Piechowice /8 km/
???
Beskid - Volóc - Bátyú /70 km/
A-1: Ukończenie granicznego fragmentu linii ze Stryja do Bátyú. Jest to piąte transkarpackie połączenie kolejowe, a stacją graniczną staje się Ławoczne.
Przedkowice - Prusice /7 km/ - linia wąskotorowa 750 mm
Nakło nad Notecią - Trzeciewnica - Suchary /8 km/ - linia wąskotorowa 600 mm
Trzeciewnica - Olszewka Wyrzyska - Radzicz Rozgraniczenie /14 km/ - linia wąskotorowa 600 mm
listopad:
Leszno - Włoszakowice /18 km/
Bieniów - Krzystkowice /11 km/
Lwów - Janów /18 km/
Stara Dąbrowa - Dobra Nowogardzkie /24 km/ - linia wąskotorowa 1000 mm
grudzień:
Wolsztyn - Błotnica /20 km/
Lwówek Śląski - Nowa Wieś Grodziska /12 km/
???
Studeny Potok - Tatranska Lomnica /9 km/
F-2: 15 sierpnia zakończono budowę granicznego fragmentu linii ze Stanisławowa przez Worochtę i Rahó do Sighetul Marmatiei. Jest to szóste transkarpackie połączenie kolejowe, a stacją graniczną staje się Worochta.
I-2: Dzisiejsza nazwa stacji Krzystkowice to Nowogród Osiedle.
A-2, D-1 i G-4: Trzy pierwsze fragmenty Gryfickiej KD.
A-3 i I-4: Pierwszy i drugi fragment Stargardzkiej KD.
B-1, B-2, C-3, H-7 i H-8: Pięć pierwszych fragmentów Wyrzyskiej KD.
C-1, C-2, E-2 i E-3: Cztery pierwsze fragmenty Bydgoskiej KD.
D-2: Trzeci fragment Żnińskiej KD.
H-6: Drugi fragment Wrocławskiej KD.
Rok 1896
styczeń:
Pałahicze - Tłumacz /7 km/
luty:
Ostrów Wielkopolski - Skalmierzyce /17 km/
Świerzawa - Wojcieszów Górny /10 km/
Brody - Lwówek /7 km/ - linia wąskotorowa 750 mm
kwiecień:
Pietrowice Wielkie - Kietrz /9 km/
maj:
Włoszakowice - Błotnica /9 km/
Wrocław Brochów - Wrocław Popowice /15 km/
Nowa Wieś Grodziska - Jerzmanice Zdrój /11 km/
Lubań Śląski - Leśna /11 km/
lipiec:
Międzyrzecz - Skwierzyna /19 km/
Gryfice - Popiele - Rewal - Niechorze - Pogorzelica Gryficka /39 km/ - linia wąskotorowa 750 mm przebudowana w 1905 roku na 1000 mm
Dobra Nowogardzkie - Mieszewo - Łobez /28 km/ - linia wąskotorowa 1000 mm
Mieszewo - Żelmowo /7 km/ - linia wąskotorowa 1000 mm
E-3 i E-4: Trzeci i czwarty fragment Stargardzkiej KD.
D-2: Obejście stacji Wrocław Główny - pozycja nie została naniesiona na mapę.
Rok 1897
styczeń:
Berezowica Ostrów - Potutory - Podwysokie /72 km/
kwiecień:
Redło - Połczyn Zdrój /9 km/
Bzowo Goraj - Czarnków /6 km/
maj:
Stobno Szczecińskie - Dobra Szczecińska - Stolec - Stolzenburger Glashütte /26 km/ - linia wąskotorowa 750 mm przebudowana w 1905 roku na normalnotorową
czerwiec
Podwysokie - Halicz /29 km/
lipiec
Łukowiec - Wąwelno /5 km/ - linia wąskotorowa 600 mm
sierpień:
Borki Wielkie - Grzymałów /33 km/
Słupsk - Kępno Słupskie - Żelkowo - Dargoleza /43 km/ - linia wąskotorowa 750 mm przebudowana w 1935 roku na normalnotorową
Velka Kraš - Vidnava /5 km/
wrzesień
Gniezno - Powidz /28 km/ - linia wąskotorowa 600 mm przebudowana w 1957 roku na 750 mm
październik:
Lubsko - Tuplice /20 km/
Strzelce Krajeńskie Wschód - Strzelce Krajeńskie Miasto /7 km/
listopad:
Krosnowice Kłodzkie - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie /24 km/
Chodorów - Podwysokie /43 km/
grudzień:
Śliwno Bobolickie - Bobolice /6 km/
Sławno - Jacinki - Polanów - Gołogóra /57 km/ - linia wąskotorowa 750 mm przebudowana w 1934 roku na normalnotorową na odcinku Sławno - Jacinki - Polanów
???
Ostrołęka - Wyszków - Tłuszcz /74 km/
Tłuszcz - Mińsk Mazowiecki - Pilawa /61 km/
Hajnówka - Białowieża /22 km/
Łyntupy - Woropajewo - Głębokie /75 km/
E-1: Piąty fragment Bydgoskiej KD.
G-1: Pierwszy fragment Gnieźnieńskiej KP.
J-2: Pierwszy fragment Koszalińskiej KD.
Rok 1898
styczeń:
Nowy Łupków - Majdan /23 km/ - linia wąskotorowa 760 mm