Sompolno - Ślesin - Sławoszewek /24 km/ - linia wąskotorowa 600 mm przebudowana w 1955 roku na 750 mm
Wielbark - Chorzele /likwidacja granicznego odcinka linii Wielbark - Ostrołęka/
Radomno - Iława /likwidacja granicznego odcinka linii Tama Brodzka - Iława/
Zawadzka Wola - Kisielice /likwidacja granicznego odcinka linii Jabłonowo Pomorskie - Kisielice/
Kętrzyno - Nawcz /likwidacja granicznego odcinka linii Kartuzy - Lębork/
Lipusz - Róg /likwidacja granicznego odcinka linii Kościerzyna - Bytów/
Chojnice - Brzeźno /likwidacja granicznego odcinka linii Chojnice - Człuchów/
Dorotowo - Kujan /likwidacja granicznego odcinka linii Więcbork - Złotów/
Dziembówko - Piła /likwidacja granicznego odcinka linii Poznań - Piła/
Mirosław - Ujście /likwidacja granicznego odcinka linii Bzowo Goraj - Piła/
Międzychód - Wierzbno /likwidacja granicznego odcinka linii Międzychód - Międzyrzecz/
Kopanica - Kargowa /likwidacja granicznego odcinka linii Wolsztyn - Sulechów/
Kębłowo - Świętno /likwidacja granicznego odcinka linii Wolsztyn - Nowa Sól/
Leszno - Witoszyce /likwidacja granicznego odcinka linii Leszno - Góra Śląska/
Bojanowo - Zaborowo /zamknięcie granicznego odcinka linii Bojanowo - Głogów/
Rawicz - Wodniki /zamknięcie granicznego odcinka linii Rawicz - Wąsosz/
Ostrowąsy Milickie - Sulmierzyce /likwidacja końcowego, granicznego odcinka linii wąskotorowej Milicz - Sulmierzyce/
Gęsia Górka - Syców /zamknięcie granicznego odcinka linii Kępno - Syców/
Rychtal - Bukowa Śląska /zamknięcie granicznego odcinka linii Kępno - Namysłów/
Zawisna - Praszka /likwidacja granicznego odcinka linii wąskotorowej Olesno Śląskie - Wieluń/
Lubliniec - Ciasna /zamknięcie granicznego odcinka linii Lubliniec - Kluczbork/
Orzegów - Zabrze Biskupice /zamknięcie granicznego odcinka linii Ruda Chebzie - Zabrze Biskupice/
Orzegów - Bytom /zamknięcie granicznego odcinka linii Ruda Chebzie - Bytom/
Od C-2 do C-14: Większość zlikwidowanych odcinków (wyjatkami są m. in. pozycje C-4 i C-14) została odbudowana i przywrócona do ruchu pociągów po wybuchu II wojny światowej.
A-1: Trzeci fragment Mławskiej KD.
C-1: Czwarty fragment Sompolińskiej KD.
Rok 1921
sierpień:
Sędzisław - Kamienna Góra - Lubawka /elektryfikacja linii/
Rataje - Szczucin /2 km/ - linia wąskotorowa 600 mm przebudowana w 1950 roku na 750 mm
Posądza - Proszowice - Kazimierza Wielka /31 km/ - linia wąskotorowa 600 mm przebudowana w 1950 roku na 750 mm
???
Opalenie - Kwidzyn /likwidacja granicznego odcinka linii Smętowo - Kwidzyn i rozbiórka mostu na Wiśle/
Kužiai - Telšiai /59 km/
E-1 i E-2: Ósmy i dziewiąty fragment Jędrzejowskiej KD.
F-1: Odcinek (razem z mostem przez Wisłę) odbudowany prowizorycznie po wybuchu II wojny światowej.
Rok 1927
październik:
Błąkały - Żytkiejmy /17 km/
Mikułowa - Sulików /4 km/
październik:
Warszawa Marszałkowska - Warszawa Szczęśliwice - Podkowa Leśna - Grodzisk Mazowiecki /34 km/
???
Chybie - Skoczów /15 km/
B-1: 11 grudnia zostaje otwarta zelektryfikowana (system 600 V DC) linia kolejowa z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. Jest to główna oś przyszłej EKD - Elektrycznej Kolei Dojazdowej.
Rok 1928
styczeń:
Jaworzyna Śląska - Wrocław Świebodzki /elektryfikacja linii/
marzec:
Ustroń - Ustroń Polana /7 km/
kwiecień:
Lubań Śląski - Węgliniec /elektryfikacja linii/
marzec:
Bydgoszcz Wschód - Maksymilianowo /15 km - linia towarowa/
czerwiec:
Lubań Śląski - Leśna /elektryfikacja linii/
październik:
Zabrze Mikulczyce - Tworóg Brynek /22 km/
Czersk - Bąk - Kościerzyna /43 km/
listopad:
Olesno - Zawisna /22 km/
Olesno - Zawisna /likwidacja linii wąskotorowej/
D-1: Północna część obejścia stacji Bydgoszcz Główna związana z budową Magistrali Węglowej.